Daymare Town – opis przejścia


Daymare TownW grze Daymare Town chodzi o to, by wydostać się z miasta. Gdy znajdziemy 10 ptaków dostaniemy złote jajko, które jest niezbędne do wydostania się.

Opis przejścia gry.

Większość kroków można wykonać w dowolnej kolejności.

  • Po lewej stronie kamienie leży linka, zaś za nim schowany jest klucz.
  • Podchodzimy do studni. Na ziemi z lewej strony leży haczyk, zaś na cembrowinie moneta.
  • Idziemy na schody prowadzące do ratusza  a później w lewo. Wchodzimy po schodach między budynkami i kluczem otwieramy drzwi. Wchodzimy.
  • W środku znajduje się istota, która prosi nas o uwolnienie z niewoli. Zwracamy uwagę na rysunek na ścianie za nim z ptakiem dającym jajko.
  • Wyglądamy przez okno i klikamy na lewy listek, który tak naprawdę jest ptakiem.
  • Na rynku zaglądamy za róg z lewej strony. Widzimy kolejnego ptaka.
  • Przy kratce ściekowej łączymy linkę z haczykiem i używamy takiej konstrukcji do wyciągnięcia z kratki pierwszego klocka.
  • W bibliotece wjeżdżamy windą na poziom 1. Oglądamy obraz z domkiem. Po jego lewej stronie znajdujemy rulon.
  • Oglądamy dokładnie domek z obrazka. Na prawym skraju dachu szukamy zarysu. Klikamy na niego i słyszymy krakanie, które potwierdza znalezienie ptaka.
  • W prawej części pokoju zza biurka zabieramy książkę.
  • Windą zjeżdżamy na poziom -1. W prawym pomieszczeniu na jednej z półek leży książka z kropką. Zaglądamy do niej – znajduje się tam kolejny ptak.
  • Zjeżdżamy na poziom -3. Klikamy na prawy dolny róg ekranu i zaglądamy w ciemność. Znajdujemy tam kamienny talerz.
  • Wracamy na parter i  zabieramy zapalniczkę z wnęki na prawo od drzwi.
  • Przy arsenale robimy zbliżenie na okrąg po lewej i umieszczamy w nim talerz.
  • W arsenale w małej skrytce na schodach znajdujemy śrubokręt.
  • Oglądamy z bliska wiszący na ścianie obraz, zwracając uwagę na guziki. Warto narysować sobie ich układ.
  • Wchodzimy na górę po schodach. Na kolumnie leży klocek, a na podłodze szmatka.
  • Schodzimy na dół i przechodzimy przez drzwi. Za winklem spotykamy czarną postać, której wręczamy książkę. Zajęta czytaniem gubi klocek, który zabieramy.
  • W zlewie przy pomocy linki wyciągamy z odpływu kluczyk.
  • Przechodzimy do holu i skręcamy w prawo. W prawym górnym narożniku pokoju znajdujemy komin, na którego szczycie siedzi ptak.
  • W bibliotece zjeżdżamy na poziom -2. Na ścianie pod lampą jest skrytka z 4 zamkami. Ustawiamy je tak, jak guziki na obrazie z arsenału (prawo, dół, dół, lewo). Ze środka zabieramy klocek.
  • W prawej stronie pokoju jest stół z nożyczkami i kamieniem. Klikamy na kamień i podkładamy pod niego rulon. Go rozłupaniu dostaniemy kolejny klocek.
  • Na rynku zaglądamy do zakratowanego przejścia po prawej. Ze śrubokręta i szmaty robimy pochodnię i umieszczamy ją w dziurze. Następnie podpalamy pochodnię zapalniczka. Gdy ogień rozjaśni nieco ciemności, wręczamy monetę ludkowi i w zamian dostajemy klocek.
  • Klikamy na niebo, a następnie po prawej stronie prawego komina. Kolejny ptak.
  • W ratuszu zaglądamy do3 pokoju po lewej stronie. Klikamy na górze po prawej stronie, a następnie na ptasie gniazdo.
  • Zaglądamy do środkowego pokoju po prawej stronie. Pudło stojące obok biurka otwieramy kluczem ze zlewu i ze środka wyciągamy ostatni klocek.
  • Wracamy na korytarz i spoglądamy do góry. Pod krzyżującymi się belkami znajdujemy ptaka.
  • Przechodzimy do końca korytarza a później w prawo. Schodzimy po schodach i umieszczamy odpowiednie klocki w żółtych polach. Następnie wciskamy przyciski, by opuścić wystające trzpienie.
  • Wchodzimy na górę i skręcamy w lewo. Montujemy klocki i wciskamy guziczki.
  • Udajemy się w prawo i spoglądamy do góry. W prawym okienku znajdujemy ptaka.
  • Znów w prawo i pociągamy za dźwignię. Most zwodzony zostaje opuszczony.
  • Klikamy na balustradę po lewej stronie i mamy ostatniego ptaka.
  • Teraz wracamy do kolumny z guziczkami (w lewo od schodów ratusza). Jeśli znaleźliśmy wszystkie 10 ptaków, na kolumnie będzie leżało złote jajko.
  • Jajko wręczamy uwięzionemu, który w magiczny sposób znika.
  • Teraz możemy udać się na most i opuścić miasto.

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>